Thursday, May 3, 2012

Saya lagi.. Entah apa lagi lepas ni dorang reka cipta...

Tak habis pasal susu.. ada criter baru..

Saya di katakan telah secara 'sengaja' membuang sudu dan garfu yg ada di opis ini di dalam tong sampah.. best kan dorang cipta fitnah..yg pelik fitnah ni dari golongan kertu yg tak tau malu.. Harap jew ada jwatan tinggi..

dan saya di katakan telah mengcompalin bahawa saya telah menjadi Hamaba Abdi ketika di suruh membuat kopi untuk bos-bos saya.. actually my job scope bukan buat kopi..itu yg pertama..tp saya tak kisah..saya buat jugak.. bila saya buat pulak orang kata saya macam tu pulak... Aku rasa dan yakin sangat kertu tu yang reka cipta fitnah nih.. Haissshhh.. Dah lah gaji bayar lambat.. Saborrr jer lahhh..

Rasa nya bila nak cha alif but nanti nak hadiahkan susu dan susu/garfu set siap ikat reben kaler hijau khas utk kertu itew.. biar padan muka dier.. AAAUUUWWWWWWWW

No comments: